tirsdag 23. november 2010

DET ER NOK FOTOGRAFER......... (kopiert fra bloggen til Trine Bjervig)


.... som fotograferer på hvit bakgrunn!! Jeg gjør det IKKE lenger! Hvorfor? For å være en god fotograf må man virkelig brenne for jobben sin, for meg å stå på samlebånd og fotografere på hvit bakgrunn og bare bytte ut menneskene vil gjøre at jeg blir lei av jobben min innen kort tid! .... og i tillegg tenker jeg at det finnes nok fotografer der ute å velge i som fotograferer på denne typen bakgrunn - jeg vil gjerne gjøre noe annet !!

Så hva skjer nå?? Hele studio er under oppussing!! Vi har kjøpt inn  gamle sofaer, stoler, barnevogner, senger og en masse annet som vi kan bruke i bildene våre! Vi har kjøpt inn en del løse gulver og tapetserte bakgrunner! I tillegg holder vi på å bygge opp en garderobe med barneklær som passer i stilen til miljøene vi har laget, slik at det vil være mulig å låne klær framfor å kjøpe hvis man ønsker det! Foreløpig har vi 5 gulver og 3 bakgrunner, men neste uke får vi 4 nye bakgrunner!! WEEEEEE!! Dette er gøy! 

Se gjerne de siste blogginnleggene for å se litt av stilen vi har nå! Som sagt vil vi få inn nye miljøer neste uke :) Studio er helt ferdig i løpet av 2 uker og da skal jeg legge ut bilder av hvordan vi har fått det! Etter mitt syn har det blitt ett drømmestudio hvor det virkelig er rom for kreative og varierte bilder! Håper dere liker det nye konseptet!!!

Tusen takk til Magnus som jobber på, tapetserer, sparkler og snekrer for oss :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Kopiert fra bloggen: bjervig.blogspot.com



1 kommentar:

  1. Synes dette var en god idé, jeg synes det er for mange som bruker hvit bakrunn og mye av personligheten i bilde blir borte.

    SvarSlett